SVENSKA

Nu e de så att ja suuger på att stava på engelska så ja tar de här på svenska, lite för överklass för mej...
ja e tbx från semestern nu iallafall o e tbx till meeeer jobb till och med, så har inte direkt haft tid med att lägga ut bilder,
dessutom håller jag på med ett stort projekt arbete i skolan som går ut på att jag och en tjej kompis till mej ska fixa våran egna modevisning ( mode för hår ) som ska visas upp i maj 2011, MEN ja måste göra ett arbete som visar vägen dit också, såå min jag ska documentera hela vägen å göra det till ett filmklipp, där ja tar ilder o även filmar på när ja arbetar osv, kommer ju självklart va lite mer saker i den videon men ska inte avslöja för mycket, videon får ni inte se förren modevisningen e klar, men bilder kommer det blir fult av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0