SwagLikeThis TV - Interview with SICK ART!


Kommentarer
Postat av: John Lemon

Grymt Victor! Bra frågor och bra intensivitet i intervjun. Tycker personligen att Sick Art är snäppet högre nivåmässigt än resten av Killa Clowns, trots sin ringa ålder.



Om jag får ge någon kritik så är det väl att jag personligen föredrar att intervjupersonen är dold i produktionen. Antingen dold eller att man ser honom med mick tillsammans med den som intervjuas. Annars funkar det att ersätta frågor med text emellanåt. Men det är bara min subjektiva åsikt.



Hoppas få ta del utav med intressant material i fortsättningen.



Ha det nice

2010-10-13 @ 23:29:37
URL: http://www.johnlemon.se
Postat av: Mau

Grym rappare faktiskt. Hoppas han fortsätter. Utvecklar han sig ännu mer kan han bli sjukt bra!

2010-10-13 @ 23:30:52
Postat av: SwagLikeThis

Mau: Han är sjukt bra, längtar att få höra material från hans kommande projekt.



Lemon: Tack för din konstruktiva kritik samt tips.

Jag håller med om att de som intrvjuar bör åtminstone vara vid sidan av med en mikrofon eller dylikt.

Men får ta och skaffa mig en kamera-man som kan assistera för att kunna göra så.

2010-10-13 @ 23:49:43
URL: http://swaglikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0